Au Pair i la France....

2008-07-23 ღ 23:53:38
Hej bloggen!

Idag har det varit underbart väder.. Har haft en del och göra sen jag kom hem. Igår va ja iväg till Emil i Bro som fyllde 2 år :). Foton kommer snart. Sen träffade jag Amanda för att berätta om vår resa. Idag har jag lekt me Tina o Oliver, sen va ja på restaurang i stan me mamma o brorsan, sköönt ! Saknar fortfarande resan sjukt(sykt) ;) mycke...o en viss norrman =p. Längtar tillbaka till strand, pool o saltvatten... Men men,

Förresten...sökte jobb idag som au pair !! Äntligen skickade jag in alla papper som skulle skickas in. Nu e de pirrigt, bara nån månad kvar... Frankrike, here I come ! På söndag fyller jag 21, så de blir fest hos Emelie ;) Först en försenad midsommar, sen parteeey! Men först blir de Camillas landställe imorn till lördag, sol o bad! Hörs snart



KRAM, eller KLEM som man säger på norsk :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback