Allting går!

2014-02-05 ღ 08:44:05
God morgon!
 
Ny dag, nya gränser som en viss person skulle sagt :) Just nu sitter jag hemma och täntke slipa lite på text 11 innan jag är helt klar med den. Jag har läst en hel del i helgen och även måndag, tisdag då jag varit hemma pga ont i halsen och förkylning. Trist, men bra för plugget. Nu är det så att jag inte riktigt klarade geografitentan =/ Det var lite väntat men klart det känns tungt ändå. Det värsta är dock att omtentan är två dagar innan min nästa tenta, juppi! Men två veckor ska jag klara, stenhårt plugg, planernig och motivation så ska detta gå. PM:et börjar ta form och texterna som ska in på ca 20-30 sid börjar också bli klara. Det blir en utmaning men jag ska göra mitt yttersta.
 
Nu ska jag snart iväg till skolan med tjejjerna för föreläsning och workshop. Kul att komma till skolan igen även om jag inte känner mig hundra ännu. 
 
Ha en fin dag! Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback