Konverterat....?

2008-07-03 ღ 22:19:51
Jag har ju alltid varit "bajare", eller jag har väl aldrig varit en riktig bajare om jag ska vara riktigt ärlig. Har mest varit det för att vara något liksom. Men mer o mer har jag börjat inse att jag nog e djurgårdare.. Låter skumt, men jag Älskar deras låtar, blir så glad av att höra dom o sen så älskar ja ju djurgårdströjan ja allti hade på mgi hos Marcus som morgonrock typ :) Joo.. tror ja konverterar nu.. om ja itne redan gjort de, känner mig som en riktig djurgårdare :)







Ringde ett onödigt samtal idag.. fick mig att må dåligt.. vilket jag redan visste innan jag ringde, men kan ändå inte låta bli att ringa.. dumma jag. Känns väl okej nu, men jobbigt...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback