Minnen för livet...

2008-07-24 ღ 00:21:32
Har knappt hunnit smälta resan än, såååå mycke vi fick se..o va me om.. Så mycke att berötta. Kändes som en väldigt lång resa trots att den bara varade i 8 dagar. Massa sol, strand o bad, men oxå en kryssning på Nilen me sjukt vackra vyer o en inblick i de fattigas liv där nere... så mycket öken, massor av fina tempel, med faraogravar, kungliga mästerverk mm. överdrive rnog inte om jag säger att vi gick runt och tittade i gravar med 55 grader värme =/ Men oj vilka upplevelser, sen va de ett feting plus att vi hamnade i en superbra grupp. Vi hade världens skönaste grupp ju, blev som en liten familj,... tråkigt o lämna alla. Tur att man har alla kort :).  Någr aord som får mig att skratta är sakomba, konvoj, vattenfläkt, galabaya, o så guiden :D Tack allihop för en underbar resa.. får se om jag kommer iväg till Stavanger innan resan till France :):) Vill !














åååh, blir helt varm när jag tänker på den underbara veckan.. (Om du ser detta Anders, ta vara på dagarna ni har kvar, hoppas ni har de lika bra som vi hade den första veckan, fast de e väl inte lika kul nu när vi inte är där ;) )

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback