Tessan Pepparkakan Eriksson

2008-07-28 ღ 21:34:00

Idag var det första dagen på (nya) jobbet efter semestern, riktigt skönt faktiskt ! Nya jobbet undrar ni då? Njae, ja jobbar ju kvar i min butik men vi har bytt namn från EXIT till Name it nu :) Sanna tyckte ja va så himla brun så hon skrev ett självklart namn på min vattenflarra "Tessan Pepparkakan Eriksson". hehe.. klockrent !

Fick prata med dig ikväll, kändes i magen (:  Fattar inte men känner en stark känsla. Vill så gärna träffa dig igen. Får se hur de blir med det.

Det underbara vädret har gjort semestern underbar, helt perfekt. Kunde inte önskat mig en mycket bättre semester faktiskt. Helt nöjd. Fyllde år igår och födelsedagen va skön. Firade den ordentligt natten till söndag med vännerna <3. Sen blev de en härlig familjedag igår. Blir en fest sen när jag drar till Frankrike. Just nu mår jag väldigt bra. Livet känns bra. Men innuti mig finns det många känslor som snurrar runt. Oro, osäkerhet, ångest för resan? Hur kommer det gå? Hur ska det kännas att lämna alla? glädje, fjärilar, pirr. Vill träffa dig igen, prata med dig hela tiden, höra på din fina dialekt :) Får se om ja kan få de ja önskar, en promenad innan ja åker. Ångest för att säga upp mig? Rädsla för att lämna allt här hemma? Glädje, lycka för att jag äntligen ska åka iväg på min resa. Blandade känslor.

Kan nog sammanfatta alla dessa känslor med en enda, Elephantastic !


En bild från den underbara semestern...




 

Säger bara en sak, det är säkrast att gå i konvoj även på stranden ;)


 
En rikti tjeck reise va de !

 
Tack ännu en gång hela gänget för en sjukt bra vecka =)



 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback