oacceptabelt...

2009-08-13 ღ 00:41:51
Hej bloggen!

En härlig dag har de varit, hjälpt mamma o packa lite o så har ja vart me Tina i sickla, ätti o vart på bio, myys! Satt precis o läste bloggen som 4 vänner gjort för Therese som blev mördad i stureby i juni... de e så himla hemskt. Tårarna rinner.. svårt o inte gråta liksom..15 bast... ofattbart. All kraft till de nära..

Snart(imorn eller överimonr) kommer masa bildero sammanfattning av tiden sedan ja kom hem :) Två underbara veckor me sol o värme o massa goa människor :) Nu ska ja sova, imorn upp o motionera, fixa inför butiken nästa vecka o sen jobba...

Förresten, pratade me lilla alice igår, min älskling i Frankrike...saknar henne såååå. Min egna cherie..<3
Pusssss

1 Kommentarer
· Amanda

Jaaaa.... njut fan!!! Jag skulle njuta till max om jag va i underbara stockholm!!! O ata masssa me gog mat... typ kottbullar!! eller lite mcdonalds....

2009-08-16 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback