Gomorron!

2010-02-16 ღ 10:44:43
Gomorron allihopa!

Nu har ja druckit en kopp choklad o ätit knäckemackor :) MUMS! Måste berätta om gårdagen, hihi. Först hade jag en okej jobbdag, väldigt lugn sådan men med inslag av härligheter. Det kom in 2 kunder, en mamma och mormor tror jag det var. De hade med sig en liten knodd på endast några månader.. satt upp i sin vagn iaf.. Å så log han. Å ja kan ju inte låta bli o börja prata o skoja, å göra konstiga ljud så då började han skratta åt mig.. å fortsatte o man ser att det verkligen kommer från hjärtat när de e barn som skrattar. Så där stod vi alla tre o bara skratta.. så sööt. Sånt som gör dagen :).

Iaf.. sen när ja kom hem bestämde jag mig för sushi.. när ja kommer dit så håller dom på o stänga.. men killen förklarar att de e helt okej att ja köper något iaf. Så ja tar en dagens å han lägger till en extra lax:) Å så sänker han priset något, TACK! Sen när ja ska betala så står de: köp medges ej, Å ja som VET att ja har pengar på kontot. Sushimannen: De e okej, skriv ditt namn här så betalar du imorn :) Ja ba: ja men asbolut, va snällt. Ja bor här brevi.. Tack sushimannen! Det var oxå sjukt gott. Gjorde min kväll. Snälla människor e goda människor :)

Nu blir de o pilla lite mer med vårt paris - collage hära. Sen ska de upp på väggen. Sen ska ja duscha o iväg till jobbet. Bokade tvättid til torsdag oxå.. kan behövas ;)

Ha en superdag! Å glöm inte o se alla småsaker som kan göra er dag :)

KRAM

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback