Hemma efter jobbe!

2010-02-24 ღ 21:25:38
Hej hopp alla fina :)

Nu e ja hemma igen efter min heldag på jobbet, å oj va mycke de va o göra.. massor med nya varor, omhäng, kunder mm :) Å imorn kommer Sanna.. wiiie! Jag fick en grym basket i förra veckan o fick då en lunch :) Så idag blev det en långlunch med Sushi.. MUMS! Äter matlåda för det mesta så det var härligt. Men ååh så fina varor vi får nu, så mycek fint till våren. Korall, aprikos verkar var aen het färg i vår, även på pojksidan, kul tycker jag! Min favvo - färg. Nu har ja ätit midda o nu e de OS som gäller såklart, å imorn bitti e de hockey igen kl 06, ni ska väl se matchen?? :D Nee, nu efterrätt, knäck - glass me chokl. sås:D



Viiinter på söder.. :)


Puss

1 Kommentarer
· Nen

haha ja sötnos, det är mysigt ett tag.. men nu tycker jag att det räcker! kul att se att någon njuter av snön iaf.. haha :) ja jag kanske borde ut och ta kort i snön, så att jag kan titta tillbaka på sommaren och minnas hur hemskt det var :( hahah

2010-02-25 @ 17:06:08
URL: http://nenami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback