Stockholm står still!

2010-02-22 ღ 09:36:31

Jag visste att snön har ställt till kaos och bidragit till förseningar inom lokaltrafiken, men att den kunde få HELA stockholm att stå stilla, det visste jag inte. Pratade precis med mamma. Hon åkte hemifrån 6.45 imorse och är FORTFARANDE inte framme på jobbet.. som vanligtvis tar 45 - 50 min. Helt sjukt! - 24 sa mamma att det var på deras termometer, rekord under mitt 22 - åriga liv iaf.. tror jag.




Får se hur dagen fortsätter o om ja kommer hem senare...


1 Kommentarer
· Tobiaseline

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-11-25 @ 14:59:23
URL: http://tobiaseline.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback