Barnvakt som förr :)

2010-06-12 ღ 22:34:28

Heeej!

Jag sitter här i Vendelsö.. Jag har varit barnvakt åt världens bästa knoddar83 av dom) :) Sanna och Mange är nämligen på brölloop idag så jag fick leka med knoddarna Simon, Filip o Mandi HEEEELA dan :) Vi har blåst bubblor, skjutit vattenpistol, rockat rockring, tittat på film, lagat mat, myst o så köpt lördagsgodis. Vi avslutade dagen med tjuv och polis-spelet och en saga på de.

En riktigt härlig dag. Dom e så goa. Vi satt o pratade minnen förut, hur det var första gången vi sågs..eller när simon sprang runt naken på landet o skrek "badabadabada", eller när vi lekte supertoarullen...aah. Finns lite minnen. Sen började vi prata om att vara kär.

Simon:du e kär!
Jag: nee, inte just nu. Måste hitta nån att bli kär i.
Filip: Marcus :D
Jag: nee, de va förut..
Mandi: Ne, han e tråkig, ser bara på fotboll
Jag: Mmm, så sant. Men han e snäll :)



Nu ska ja lägga mig så ja orkar upp o jobba imorn.
Å imorn kommer min älskade vän från Malmö, love!!

Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback