Härliga söndag!

2011-04-10 ღ 23:01:54
Nu tänkte jag säga godnatt för ja e supertrött. Idag ahr varit en härlig dag. Jag började dagen med städning så nu e de fint här. Sedan mötte jag upp Terése och vi bakade en god smulpaj med hallon o blåbär. Vi fikade tillsammans med Emilia å sen åt vi upp tacoresterna från igår(japp, efter desserten!). Efter det begav jag, Emilia o Ellen oss till Campus för o kolla på Niklas när han spela slutspel i fotboll. :) Tokmycke skratt, cykeltur genom staden o en händelserikmatch på alla sätt. :D Ojoj, ja menar.. när ja å Emilia é i farten kan allt hända.

Sen sprang vi i princip därifrån när matchen var slut( slutdiskuterat där). Väl hemma sadlade vi om för en tur till Willys. Mat mat o mera mat. Sen ahr ja städat i korridoren o lagat god mat, även lärt mej en hel del om avocadon(jag överkonsumerar den). Vi avslutade med en myskväll här hos mig med Amelie från Montmartre. Härlig film!

Nu ska ja sova, för nu väntar en vecka med massor av lärande o förhoppningsvis sol!

God natt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback