Jobbsökning...

2011-04-13 ღ 22:17:39
Hej hej bloggen!

Igår åkte jag hem till Stockholm för en myskväll med Marcus(och champions league) :D. Idag blev det jobbsökning(puh vad jobbigt) och en lunch med Åsa i gamla kära Sickla. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får ett jobb under sommaren nu, känner att jag iaf gjort allt jag kan nu. Så hoppas att jag har oddsen emd mig. Nu ikväll har jag haft en härlig kväll med Emilia. ååh vad kul vi har. Det känns abra så härligt o komma hem, snacka skit, laga mat, garva, kolla stjärntecken mm. Vi har så skoj ihop :) Iorn blir en riktig pluggdag känner jag. Nu ska ja läsa lite om resten och talvård tills ja somnar.

2 lektioner o så läsning imorn. Vill börja träna snart igen, så får hoppas att hostan lägger sig, nu får de vara nog!
Juste! Jag fick ett mail från min kära franska pappa(pappan i min au pair familj i versailles) idag o ja blev så glad. Lillstupan hälsade massa pussar till mig, ååh vad jag saknar henne alltså. Hoppas verkligen att dom kommer och hälsar på i sommar.

 

Otroligt skön bild på fadern i familjen i mina schyssta brillor.

PS. Jag klarade PM:et förresten, wiiie! Hälften klart nu innan sommaren!

 

God natt på er!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback