Nu är korren hel igen!

2011-04-26 ღ 21:27:38
Hej bloggen!
Nu är alla tillbaka i korren igen så nu känns den hel igen. Underbart! Fart o fläkt o snart ska vi ha en liten spelkväll här. Jag och Emilia var på gymmet tidigare idag och körde en del styrka, mycket bra. Sedan har hon försökt få med mig till Stockholm imorn för shopping o häng men jag bestämde mig för att jag vill vara kvar o plugga imorn för på torsdag är det ju tenta. Så imorn blir det råplugg, mest instuderingsfrågor o gamla tentor. Hoppas på träning till kvällen.

Iiiiih! Hoppas jag känner mig liiite vettig imorn iaf o fattar det jag läser, för jag vill verkligen klara denna hemtenta!
Kram kram

 

En bild från förra spelkvällen med gänget.

Kära Dombron... gör så att jag kan bo kvar i min kära Korre, jag trivs ju så bra.. å vi har så kul.. å jag e ju så tacksam för att jag har två fack i frysen... å vi håller ju så rent o fint ihop..

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback