Påskhelg

2011-04-25 ღ 17:04:15
Heej!

Nu är jag tillbaka i härliga Uppsala igen efter en riktig kanonhelg hemma. Jag kom ju hem redan i tisdags så det var nästan en hel vecka hemma. Det bev en massa sol, tid med familjen, goda middagar, uteservering, shopping med lillebror, glass i solen, fotboll på Stadion å en massa mys. Det var länge sen jag hade en så bra vecka. Det somriga vädret gjorde ju sitt med :) Så kom jag tillbaka till Uppsala idag o ser att hela gräsmattan här utanför är full med studenter, vollyboll-spel, fresbee, fotboll, massa grillar, å feta högtalare med härlig musik. Tvätta, städa o plugga? Näe, det blev 3 timmar i solen(okej, jag läste litegrann). Underbart! första dagen i bikinitop. Å det var riktigt varmt även då. Älskade sommar, stanna hos oss!

Nu har jag iaf varit och tvättat och handlat mat. Nu är det bara dammsugningen kvar. Men går nog ut o sätter mig i solen o läser lite först :)



Jag och Marcus vid nytorget.



Riktigt fint ställe.




Kram kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback