Hösten i Uppis!

2011-10-05 ღ 22:48:14
God natt bloggen. Nu tänkte jag hoppa i säng. Har precis varit hos piratmaja o pratat massa skit o haft allmänt trevligt. Sedan har ja gjort lite nytta idag med. Jaghar nämligen lämnat in cykeln som hade punk ao så har jag skaffat gymkort på Friskis :) Så nu börjas det igen. På dagen idag var jag o Michaela ute och fotade en massa höstbilder i härliga Uppsala. Vi fick hela 201 bilder, så mycket fint blev det, så himla kul eftersom hon har systemkamera :). Nu sk ajag lägga mig för jag ska til skolan tidigt imorn och plugga några timmar innan vi har 3 - timmars lektion. Sedan hoppas jag att jag kan inviga mitt nya träningskort :D


Ja o Majsan på pubrundan :)




GOD NATT!

2 Kommentarer
· Anonym

Jag är så glad för din skull att du trivs så bra i Uppsala och på universitetet och med alla nya vänner som du har fått där, puss/mamma

2011-10-06 @ 21:37:14
· tess

tack mamma! Vad snäll du e! Men snart kommer jag hem o hälsar på :)

2011-10-06 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback