Blivande lärare :)

2012-04-20 ღ 16:58:39
Hej hopp!

Det är en underbar fredag idag. Skitväder med snöblandat regn men det gör inget. Jag och Emelie klarade lektionerna galant, precis som många sagt att vi skulle göra. Det kändes jätteskönt. Fick mycket positiv kritik o bra tips. Vi kommer bli jättebra lärare i framtiden sa hon :) Jajamen! !

När jag skulle gå hem kom en tjej i klassen: Jag hoppas att du får bli skollärare :)
Så himla söta dom e  :)
Å en kille från klassen kom fram till mig: Hur gck det sen när ni pratade med läraren o så?
Dom e för goooa!

Sista lektionen hade jag klassdisco med barnen och det var jätteskoj. Det blev lite dans faktiskt och några fick tillome till en tryckare, så himlans söta e dom. Nu ska jag ut ikväll med några vänner o försöka slappna av i helgen :)



Har väl alltid haft en speciell begåvning vad gäller att ta hand om barn, älskar't...

vilket får mig att tänka tillbaka på mitt år som au pair i Versailles...

Underbara unge, underbara minnen har vi ihop :)

Pour toujours ma crevette!

Puss o kram o trevlig helg!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback