En idol.

2012-04-22 ღ 10:53:31
Det finns en tjej som jag tycker är väldigt cool och som jag gärna skulle vilja träffa faktiskt.. Denna person är Anne-Marie... eller Anna... eller Mia Skäringer :). Hon berör mig med sina karaktärer och det som verkligen fick mig att fastna var henens show hon gjorde på cirkus "Dyngkåt och hur helig som helst". Den var väldigt sorglig och jag blev väldigt tagen av den., men samtidigt var den rolig och mycket bra musik :).

Jag ser fram emot den nya säsongen av Solsidan. Det ska bli kul att se.

Credd till henne säger jag, Mia Skäringer, vilken skön person.



Underbart skön... min favorit är nog Anne-Marie eller Anna i Solsidan :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback