Hej torsdag!

2012-04-26 ღ 07:36:51
Heej! Inte lika fint väder idag men jga vaknade till ett grattis-sms idag :) så dagen är gjord iaf. Jag ska snart åka till skolan och idag ska vi ha röris på skolgården då hela skolan går ut o rör på sig i 15 min till musik :D. Sedan ska jag ha min ma-lektion som jag hade igår igen. Det var halvkalss så det är andra halvan idag. Sedan blir det en del planering. Igår fick jag sitta ensam med en elev och lyssna på hur denna läste, vilken läsförmåga och var i utvecklingen hen låg. Sedan fick jag även delta under dennes utv.samtal, mycket intressant! Igår kväll körde jag ett hårt skivstång intervall pass med Terese, grymma va vi :D Å helt slut sen... Kvällen tillbringade jag med Emilia framför Basilmus med lite snack o popcorn, jättemysigt.

Nu skolan! Ha en fin dag!

ps. Mikael! Vi hörs ikväll!

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback