Träningspass!

2012-04-28 ღ 08:48:32
God morgon!

Jag laddar nu upp med avocadomackor medan solen skiner :) Jag ska iväg och träna med Emelie och sedan hoppas jag på lite hårdplugg några timmar innan huset fylls med härliga människor från Götet och Malmö :D Det ska bli såååå kul o få träffa dem igen. Ikväll blir det pyjamasparty, hihi. Nu taggar vi inför en härlig valborgshelg i Uppis.

Igårkväll blev det middag med Sara och vi gjorde hemmagjorda hamburgare, å fy va gott det var. Sedan myste vi hela kvällen tillsammans med Åland. Tack tjejjor för att ni är två fina pärlor.

Nä nu måste jag fixa lite, hörs sen! :):)

PS. Det är en mycket glad tjej som skriver idag : D

Puss och kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback