Hejdå förkylning!

2012-02-28 ღ 18:23:22
Hej hopp!

Jag sitter här o kan knappt andas =(, är så ihmla trött på förkylningen nu, men nu till helgen ska ja bli frisk, så e de bara :) För nu kommer våren. Jag har suttit i skolan hela dagen o jobbad med gruppen. Vi gjrode klart vårt arbete om matematisk miljö som ska redovisas imorn. Sedan har ja hängt med Miss S några timmar, myys! Nu sitter ja här o äter soppa o avocadomackor o tänkte kolla lite tv..

Igår var jag hos mina härliga barn o Astrid var glad när ja hämtade henne :D Å Vidar med som vnaligt. Han är så himla go den pojken. Vi åt pasta carbonara o han åt jättemycket o sa: Det var så himla god mat tycker jag. Jag berättade det för mamman sen när honkom hem o hon blev jätteglad eftersom han äter så dåligt annars. :) Sedan lekte vi orkester med köksredskap o keyboard, dansade twist, hade högläsning ur en ny bok de fått o så diskuterade vi självklart en del ;) Mysiga barn! Jag är så glad att ja har detta jobb, ett perfekt avbrott från skolan.

Nu ska ja kolla på tv o öva lite på redovisningen senare.

Puss o kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback