calippo, komplex o provrum..

2007-04-27 ღ 11:05:53
Igår va en riktigt härlig ledig dag. Jag började dagen med en riktig shoppingrunda i farsta centrum me Carooow. Va kul vi hade, massa påsar, calippo o provrum. Riktigt skoj, bra smak har vi oxå, tog i smama kläder vart vi än gick..haha. Carro, de va riktigt kul, de e sjutkl kul o umgås me dej...! Vi köpte helt underbart fina klänningar oxå(likadana) men ja hittade den först! tihi. o massa annat me... likadana bh:ar..aajuste. komplex? där o där o där o för de oxå...hahahha. Kul kan man ha i ett provrum iaf.

Efter den underbara rundan träffade ja emelie i haninge c för att kolla skor. Vi hade skoj som vanligt, satt i solen o pratade skit oxå=). Senare åt ja middag ute me lillebror(där i alla väder) verkligen! sen vandrade ja hem till småknooddarna som allti e lika glada när man kommer, så kuul! Så sa simon vi matbordet: Men..men va e din vän marcus då? hihi..min vän... : ) Joo, han e ju min vän, o en pojke, min pojkvän=). Smart litet barn dedära. Vi målade ponnysar, tittade på film, läste om livet i havet o åt yoghurtglass:)

Solen gjorde sitt o dagen va helt udnerbar! Nu ska ja iväg o jobba o sen storhandla me min skrutt.

Soliga  hälsningar!!!

1 Kommentarer
· Carrooww

hihi...va söt du är! Jag vi hade en helt underbar dag! Det måste vi göra oftare...inte låta det gå å himla länge innan vi ses igen! Jag måste ju komma å se eran fina lägenhet :p

Vi hörs snart gumman! Puss!

2007-04-27 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback