Dan före dan...

2014-06-14 ღ 09:49:32
Ja idag är det dagen före examensdagen och jag är lite nervös... Jag vet inte riktigt varför men det är väl en stor dag för mig... Det ska bli så himla kul att träffa vänner och familj som kommer hit och att mamma och Lino kommer redan idag och bakar med mig :)). Jag hoppas att det blir en fin och minnesvärd dag och att jag inte gråter alltför mycket... Men nu är vår Uppsala-tid förbi... Många minnen har skapats här som alltid kommer finnas med oss. Men kommer sakna många människor i höst. Usch vad jag hatar farväl. Men nu blir det en dag på stan och invänta mamma och Lino. 





Detta är en bild från en kväll på Taket här om veckan.


Puss och kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback