Sista terminen.

2014-01-21 ღ 09:32:09
Hej hopp bloggen!
 
Idag är en bra dag. Varje dag är en bra dag... eller? Med tanke på att jag är en frisk och glad person som lever i ett tryggt Sverige med en himla massa frihet och underbara människor omkring mig och att jag dessutom kan gå och handla avokados när jag vill... nej men skömt åsido. Har precis suttit och läst barnkonventionen, om barns rättigheter runt om i världen. Japp... för nu är sista terminen p lärarprogrammets 3,5 år igång. Nu är det PM, tenta och portfolio som ska göras, och allt detta med alla härliga människor som man startade lärarutbildningen med(inte riktigt alla men många av dom). Det känns roligt och spännande. 
 
Jag ska skriva klart min bakgrund nu och skynda iväg till stan snart för vi ska ha föreläsning i universitetshuset idag. Det var där jag var i söndags för att fira Maja och Julia som tog examen, grattis igen tjejjor! Denna vecka innehåller plugg, träning och en resa till Huskvarna på lördag. :) Vi ska ner och gratta Sofia och Johan som börjar bli gamla ;) hihi.
 
Nä ha en himla bra dag och ta hand om er.
 
Puss och kram!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback