Slutet är nära...

2014-06-03 ღ 08:25:12
God morgon kära vänner. Jag skriver nu från en soffa i flogsta. Jag bor nu mina sista veckor på utbildningen hos Emma, Kristin och Hanna. Det känns jättebra. Det är bara Emma kvar då de andra har åkt hem. Men hon åker också hem imorgon så då är jag här själv:). Tack kära ni för att ni ställer upp. 

Nu är jag inne på min sista vecka på lärarutbildningen och vi hade vår examensgasque i onsdags, supermysigt. Jonas följde med och det blev en riktigt lyckad kväll. Självklart grät jag några tårar men log mesta delen av kvällen. Sedan vill jag tacka alla som hjälpt mig med flytten på ett eller annat sätt, TACK! Idag och imorgon blir hårda dagar. På torsdag väntar en kväll med Filip och Fredrik på Globen och på fredag morgon är det Göteborg med lillasyster som gäller:) ska bli så himla kul.

Men inte än.. Först några sista tag nu.. 

Här kommer lite härliga bilder från senaste veckorna...för juste!! Vi har lämnat in vårt arbete nu :D 





Vi gjorde det!! 






Det firade vi med restaurang och bryggan. 




Vi upptäckte att man kan bada i Uppsala :)








Tack allihop för en underbar kväll och för underbara år. 









Sommar sommar sommar!!!

Puss och kram



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback