ni e viktigast.

2007-04-08 ღ 22:06:23
åh vilken underbar dag, vilken underbar helg jag haft...
Tillbringat hela helgen med min underbara skrutt o familj o små knoddar. igår va vi hos mackans syrra o mange o alla barnen=) firade påsk, lekte massa o va ute:) underbart! ida åkte vi på kryssning me min fmailj, hääärlit! godis, kortspel, sol  o myyyys=). riktit lyckad dag.
 
Ibland vet man inte liksom... ibland gör man eller säger man saker som man egentligen inte vill o inte menar. Som man senare ångrar... Ibland blir ja så sur o irriterad på mina nära fast ja älskar dom mest av allt o vet att dom inte alls vill nåt illa, ändå blir ja jättesur o säger massa dumma grejer ja inte alls menar(förlåååt). håller på o förbättras rejält där men de finns en bit kvar. (kämpar) Familjen o Marcus o vännerna, ni betyder allt för mig, o då mena rja allt! Inget ont mot er! <3 Konstit att man gör saker man inte menar egentligen..vadå kan man inte styra över sig själv då? Kan man inte alltid välja va man själv ska säga o inte säga? hmm..skumt. Så e re faktiskt...åtminstonde känns de som de. Kämpar. Älskar er mest!.

De e nåt speciellt med dig.. du o ja i solen på däck, så vill ja allti känna.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback