Kräftor, shopping o lite till !

2007-07-31 ღ 09:42:21
Nu e man 20, känns väl bra :). Va på systemet första dan haha. Min födelsedag blev riktigt lyckad till slut, trots att alla kompisar övergett mig ;). Det blev utgång me Elin på torsdag natt paaaaaartey! Sen blev de middag hos MIG med familj, moster, Marcus o en vän. Riktit mysigt. Efter de åkte ja o min älskling o bowlade, ja vann ! tack allihop för en underbar födelsedag =D Fick massa användbara grejer oxå till min lya.

Igår va ja o Angelica på shoppingrunda (budget) hehe. Handlade en hel del bra grejer till lyan, sånt som bara måste handlas liksom, som lite krokar, sopsäckar o sopskyffel. Sen va vi på Ikea o hittade ett fint litet bord. Det fick följa med hem o massa smågrejer o 2 stolar. På asko var det storrea så där hittade jag en divansoffa till Marcus, han köpte den :) så nu har ja hans gamla soffa :D Den duger ett tag, ska bara byta klädsel :) 

Snart e de dags för den stora inflyttnings/20-årsfesten! Mycket som ska fixas o donas innan den men hoppas allt blir bra till slut :)

Jag var hos Sara o Emil i söndags, riktigt kul va re. Han har blivit så himla stor nu, springer runt o busar. Vi åt kräftor, grillat kött o sen glass nam nam nam ! Tog lite fina kort oxå. Fick jättefina presenter me, en superfin skål som passar hemma hos mig o så en stor ram me ett fotografi av emil i, såå himla söt :).


Tycker om mitt jobb riktigt mycket, så kul när man har bra arbetskamrater, o vi e ett grymt gäng vi i haninge ! <3

Den 8 augusti e de centrumfest i skärholmen, party ! Sen ska ja, Marcus Tina, Murre, Jocke o hans tjej gå o se Djurgården - Hammarby ! YEY! ska bli skojigt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback