Sugtävling... :)

2007-07-23 ღ 09:24:09
Drygt halva sommaren har gått... de har varit en hel del regn, men flera soldagar oxå faktiskt. jag har hunnit bada en del o brännt mig så så dum har inte sommaren varit=) Nu blir de jobb reten av sommaren...

I helgen har jag tagit vara på solens strålar:) I lördags va ja me skrutt på schweizerbadet på Dalarö. Myyyys! Jordgubbar o vattenkrig ;) Å så sugtävling (marcus vann=( ). På fredag fyller jag 20 år! Fira me familjen, sen blir de riktigt partaj den 11 augusti !

Nu ska ja snart öppna butiken !

Tjo så länge!

2 Kommentarer
· Carroowww

Å vad är sugtävling? :) hahah
PUSS

2007-07-23 @ 14:02:45
· tessan

Marcus hade köpt klubbor, vi tävlade om vem som kunde suga(äta upp den) först. han vann :( :P:P

2007-07-25 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback