Gute, känslor o lägenhet!

2007-06-30 ღ 09:11:57
Nu e vi hemma igen efter nästan en vecka på underbara Gotland. En underbar resa. Resan började med att ja fick kapten Rogert o hans crew i högsta volym över mig ;) Schteek på däck, sol o bad på Snäck. Massa shopping, Jordnötter, igelkottar, restaurangbesök o cirkusvagn. underbart!

Picknick hade vi med grillad kyckling jordgubbar mm. nam nam ! Kommer sakna alla underbara gotlänningar. Vi var på svergies största glassmagasin, 130 smaker !! Gissa om de va svårt o välja 3 kulor, hehe. Men de fick bli daim, gutefrutti o gotländsk somamrnatt. På onsdagen fyllde kusinen 19 ! De blev restaurangbesök me planka o massa sanck, nam ! Tigerljud o Mashiiii! Tighta sängkamrater o mycke mer !! hihi Tack kussen o lillebror för en perfekt semester :)

"Man kan softa ofta på tofta, men när bussen aldrig går kan vägen hem bli svår" (en bit ur mitt rim om gotland.

Hmm, nu känns de flummigt, förvirrande. Va vill du? du tvekar, du vill de vet ja. va vill ja? Du skrev att du älskar mig o kommer alltid att göra de .... De måste betyda något. Men ska vi våga satsa igen? Vill vi de? Jag älskar dig, varje gång ja ser dig vill jag bara krama dig håårt. som om du va min skrutt igen, för alltid.

Får se vad som händer nu, men de e svårt.
 
IDAG ska lägenheten målas ! Imorn e de inflytt ! WOW, Therese egna lägenhet !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback