munkar, dans o LOTTA!

2007-06-23 ღ 11:28:18
Nu är det två dagar kvar till GOTLAND ! Jag o brorsan åker till Gotland på måndag och är borta till fredag. = D
Fan va kul de ska bli !!! Kussen, here we come ! Igår var det midsommar, de vill ja lova. Dans, jordgubabr, munkar o skansen! !,5 timme dansade vi, ja o syrran rock ! "känner du....LOTTA min vän, hon bor i fiskaregränd" haha
konstig dag va re... vet inte va ja vill, vet inte var ja är.. Du blev upprörd.. de märkte jag. Jag ville inte men så blev de. Jag visste väl, men du har rätt. De e inte rätt. De va dumt, lågt. Men nu vet ja itne. Du ringde, ja e lost.

Tell cause I'm lost. 

Jag har min nyckel till MIN lägenhet !!!
Snart blir de FLYTT!

KRAAAM!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback