Sol sol sol....

2007-06-04 ღ 09:23:30
Den här helgen har varit riktigt härlig faktiskt. i fredags hade ja en underbar dag på jobbet me Malin :) Vi EXIT tjejjer i Haninge e bara för bra ! Sen va ja på middag hos knoddarna, riktigt skoj att få träffa dom faktiskt, va länge sen nu. De kändes lite konstigt att komma dit alldeles själv men men. I lördags så jobbade jag några timmar innan jag drog till Camillas nya lya=)=) Sen drog vi till kungsträdgården o åt massa gott o sen möös vi till sent :) Igår va ja ute i solen hela dan, lekte me knoddarna i eskilsparken, riktit myyys! picknick o långpromenad o så kollade vi in massa spännande småkryp o åt spidermanglass som man blev blå i munen av = D .

Det går bättre och bättre. Det börjar ta sig. Jag känner att jag är glad. Hoppas du har det bra. Hoppas du är glad. Tänker fortfarande på dig varje dag.

Den här veckan ser riktigt bra ut! Ledig mycket.. party me vännerna på onsdag o så fredrikas studentskiva o Saras studentmottagning på fredag!! :D:D FY FAN VA NI E BRA!!!


Hej hopp så länge, ut i solen me er! ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback