still thinking of you.. but I love my life!

2007-06-12 ღ 00:30:46

Nu har det gått snart 3 veckor sedan det hände, sedan vi fattade vårt beslut. Om det var rätt beslut kommer vi aldrig få reda på. Älskar dig fortfarande som du älskar mig. Men på något sätt känns det här rätt, d känns riktigt bra. Saknar massor av grejer med dig, men det kommer jag att göra en lång tid framöver. Men det känns otroligt bra ändå. Förvånansvärt bra från vad jag trodde. Du verkar känna detsamma. Glädjer mig. Älskasr dig ändå för den du e. Livet e riktigt kul när man får leva : ). Skönt att jag hinner leva livet nu iaf. SOMMAREN är här, lycka lycka lycka!

Älskar er familj och vänner <3<3<3


2 Kommentarer
· Carrooowww

Skönt å höra att du mår bra gumman! Bryr mig om dej sååå himla mycket! PUSS

2007-06-13 @ 22:48:44
· Broren

häääärligt syräääääään...det bara att gå vidare, livet e hårt, men man kan inte bara ge upp och stanna. det kommer nog en dag;)

2007-06-13 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback