en speciell helg.

2007-03-23 ღ 09:00:50
Wiiiiee! Nu e de äntligen den hrä helgen, va härligt d känns! Idag ska ja jobba :) sälja massa fina vårkläder, jobba me Helja, ska bli rooligt. Sen ska ja shoppa lite :) sen träffar ja min underbara Marcus därhemma(o de e ju aldrig fel) Imorn blir de storhandla för första gången me pojken ;) (vuxen therese nu) sen jobba underdagen o så luncha me mammsen o syskonen. = D på söndag blir de iväg till IKEA o shoppa nytt till lägenheten, oh va skoj! o så flytta de allra sista sakerna hemma nu till mitt nya HEMMA :) Mackan, fan av bra d känns. Nu bor vi liksom i ett eget hem. Nu e de vi liksom, tycker ändå de e rätt stort. Har ju funferat på detta väldigt länge, fram o tillbaka, men d känns faktiskt helt rätt. de e väl bara för att ja hasr hittat den helt rätta personen. hmm..."välkommen in i Therese & Marcus lya"..jaa de känns faktiskt bra när ja säger de, de e vårat place nu. (hasr d typ allti varit) men nu officiellt.

Myyysigt ska vi göra de. <3

1 Kommentarer
· Carrroooo

Åh va stolt jag är över STORA Therese!
Helt egen lägenhet...förutom Marcus då..:p

aww....snart kanske jag oxå har det..wiie..

Ses snart! PusssKram

2007-03-24 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback