strange....

2007-05-21 ღ 23:08:55
Nu är det 4 dagar sedan det hände...
I torsdags vändes livet uppochner. Allt blev konstigt....ingenting kändes bra, ingenting kändes längre möjligt och viktigt...Hela helgen umgicks jag med mina underbara vänner och hittade på roliga grejer och fick tusen goda råd. De fick mej o känna mej tusen ggr starkare...till ja såg dig igen... då kom svagheten...
Idag tömde jag allt ja hade i lägenheten. ALLT som va mitt tog jag med mig hem o nu e ja tillbaka i mitt gamla rum hemma o de kändes på något sätt bra faktiskt =) Du sa att de kändes konstigt o jobbigt att komma hem till ett så tomt hem, alla mina grejer....allt va borta...

Vårt möte... kontigt.. de kändes bra, pirrigt, bra. Vet inte vad vi känner. Ditt beslut. Ja känner att de e bra, att livet har mycket att ge, så de känns kul iaf :) Men du betyder fortf mycket, känslorna e många... d märktes att du bär tvivel...

Får se hur vi känner de om en tid... Älskar dig även om du inte e min skrutt längre.

nu känns de jävligt bra!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback