tur i spel o tigergrrr....

2007-05-16 ღ 08:54:22
Vilken underbar dag det har varit! (15 maj)

Såhär började allt....

Jag började morronen med att vakna till ett underbart sms från älsklingen...studsade upp, myste lite hemma o sen gjorde jag mig i ordning för att åka till handen o köpa en present till saras lillesyrra på guldfynd. Där säger en i personalen att ja ska köpa en skraplott o stödja deras fond(nån kampanj dom hade), jaja okej sa ja. Kommer ut o skrapar den, tror inte mina ögon men visst fan har ja vunnit 5.000 kr ! Studsar tillbaka in i butiken o säger osäker ehm ja tror eller ja kanske har vunnit...Kvinnan i kassan skriker ut i butiken av glädje"tjejjen här har vunnit 5.000 kr" haha, hon blev jätteglad. Nu skulle du vart här mormor, ja kan minsann vinna på lotter :)

Tog min present o sprang till EXIT för att berätta för kollegorna hihi, glad som ja va :) Sen åkte ja iaf till bro o träffade älskade emil o sara o familjen. Vi firade min vinst me pizza o lekte me emil. Han e så himla stor nu, va säger tigern..."Ahhhhrrr" tihi, så gudomligt söööt!

En helt underbar dag!

GLAAAAD!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback