höst..högskola? hemma...

2007-09-11 ღ 09:36:38
Nu känns det verkligen att hösten e här, löven faller o vindarna e råa. Ja har köpt mig en jättefin höstjacka(kort kappa), jättefin. nu hasr jag börjat bo in mig i lägenheten, snart e de mesta där.

Nu har ja fått en tanke på o börja plugga.. Måste de! Ja vill verkligen, tror jag ska söka in till våren nu för att se om ja har nån chans, men jag ska inte börja förrän i höst isåfall, skull va skönt o få de gjort liksom.. 24 när ja e klar=/. Lite läskigt när man tänker sådär, sen e de liksom skaffa jobb, lägenhet  familj=/...oj.. Men de e nog nu ja ska plugga, för man får itne direkt mer tid o mindre o göra liksom. Ska söka till lite olika skolor i landet, men ja har kommit fram till att ja nog vill studera här i stockholm, klarar inte va ifrån marcus, riskera att de skulle vika, men de skulle de aldrig göra..men de blir nog jobbigt o åka hem ofta o dyrt dessutom.

Vill inte lämna kära exit, men får väl se...måste ju följa hjärtat :)


Många tankar just nu.. tur ja har nån i mitt liv. <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback