thoughts....

2007-09-12 ღ 14:53:53

Många tankar just nu... nu e ja inne på den linjen igen...återigen! Vad vil ja bli, va ska ja göra, hur ska ja göra? va händer då? eller ska ja kanske...ne eller...? Mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu. Lärarhögskolan.. resa först. 25 när ja e klar? oj.. Men de e väl ingen ålder å andra sidan, men innan ja börjar plugga vill jag göra en stor resa nu. Får se om de blir asia-trip i sommar :) skulle va så skoj me lite ledighet o erfarenhet innan allvaret börjar.
Hoppas basra ja får plugga i stockholm annars blir de svårt, men du säger att ja ska göra de ja vill, men va vill ja då? Ja vill plugga o ha dig vid min sida samtidigt, äta kakan och ha den kvar (aldrig nöjd) tihi...

Men men allt ordnar sig, med alla underbaras stöd så :) snurr snurr snurr, måste bara sortera tankarna, placera dom i fack, prioriera o bestämma mig....


2 Kommentarer
· Emelie

Hej Tessan!
Kikade runt lite och såg din bild...och då slog det mig, det är ju du ju! Haha
Emelie här.....om du kommer ihåg...från Jordbro....adda mig på msn om du vill...
[email protected]
Annars heter jag skorpan08 här :)

2007-09-12 @ 21:38:54
· Tessan

Va kkul att du har hittat hit, ja har addat dig nu, :)

2007-09-22 @ 09:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback