Grattis skrutt.

2008-04-25 ღ 18:07:21

Idag har Marcus namnsdag - grattis min prins! Imorn e de min dag :) Lite kul att vi har dagarna efter varann..

Vilken dag idag, så hiiiimla fint, juliväder! Vart på ikea hela dna me mammsen dessvärre:P Men skoj hade vi, blev en del shoppat. Snart ska ja in till stan o träffa elin, äta en bit o får se vart de bär av. Ihelgen blir de jobba.

Du kille så underbar
du mig till himmelen tar
me din magiska blick
inte undra på att de sa klick
för mig finns de en, inget snack
de e väl bara för mig att säga tack
för en sådan som du kan inte finnas många
o om så e fallet, e dom inte lätta att fånga
men älsklingen min, e tacksam för att ja har dig
du betyder mer än allt, o mycke mer för mig.
luck, laugh, life - för mig e du dom orden
inget man kan ta på, titta på eller lägga på borden.
älskar dig skrutt som ja älskar solen
vill bara ha dej här brevi mej nu på stolen...


Hade lite tid över nu i väntan på tåget, blev ett litet rim o min älskling <3 GRATTIS PÅ DIN DAG!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback