måste bli ändring!

2008-04-16 ღ 10:03:09

Gomorron, eller gudmörning :)
 Sovit gott? Helt okej väder verkar de bli, dock inte så mcyke sol =/. Ska ju ändå jobba så de kvittar. Jag vasr inne på tradera.se häromdagen och kollade lite, hittade massa fina smycken, så ja la ett bud, täntke inte mer på de. Igår kommer de ett brev me ett halsband + örhängen från pilgrim, haha. Så nu måste ja sätta in pengar på hennes konto, hade totalt glömt bort att ja kanske kunde vinna :)

PILGRIM rosa halsband med tillhörande örhängen

Nu kan jag inte få tillbaka vänsterspalt, måste skriva såhär i mitten, aja!
Snart är sommren här, måste verkligen börja äta BÄTTRE! Varje lördag e de tillåtet att gotta till middagen + efterrätt, annars är det lite tanke som gäller. Nu täntke jag träna en del här hemma innan jag åker till jobbet. Blir 100 sit-ups varvat me plankan. Sedan en del ryggövningar. Sen blir de frukost. Imorn bitti ska ja gå på core(mage+rygg) 30 min innan jobbet. Efter core blir de lite styrka + kondition själv o kanske solning. Sen e de fredag, LEDIG! inget jobba. Har lovat mamma att förlja me till IKEA då, ska handla en del själv oxå tänkte ja, lite smågg o gott.





GRUNDTAL Hängare för dörr




BAREN Toalettpappershållare


MÅLLEN Handdukshängare


 

1 Kommentarer
· Tessa.

Ja, mitt namn är Therese, ditt också va ;)?
Vad duktig du är som håller på med massor med träning, kul :D!

Har du märkt någon skillnad nu på kroppen sen du har börjat? För mig så blev det resultat ganska snabbt, men nu har jag varit så dålig på sistone så jag har gått upp igen :(
Men bara att peppa varandra :D!

2008-04-16 @ 17:40:45
URL: http://larssontherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback