spring spring spring feelings

2008-04-02 ღ 20:23:54
happ, kom nyss hem från jobbet. Marcus kommer inte hem förrän elva, halv tolv ikväll, så de blir ensamt, men de e väl ganska skönt ibland o va ensam... eller? borde va de, men ja e väldigt sällskapssjuk av mej.. blir lätt rastlös..

Jaja, idag hasr det varit en bra dag iaf. Mycket solsken! Har stått i en butik hela dan nästan dock, men tog en promenad me manda innan jobbet, åt glass=) sen blev de en kortisprommis på lunchen med, sköönt! Man blir så glad nu när våren e här. På lördag blir de utgång me empa o nåra till :) Hon fyllde ju år igår så de blev paj o daimtårta:) De e mycket träning nu i veckorna. 3-4 ggr i vekcan blir de, imorn e de simning igen, så sköönt! På fredag ska ja gå på ett möte med en tränare på focus, får se om ja köper kort där. E riktigt kul o träna där. De e ju snart sommar, en riktigt bra morot e de :) Längtar verkligen, Egypten o så en vecka nånstans me min älsklingskille.



214866-25

Du betyder massor för mig, mer än ja kan beskriva.
3 år sen ja lärde känna dig. Kärlek.
Du e min kokostopp :) Min bästa Skrutt.

1 Kommentarer
· jonna a.k.a luddes mamma

den är köpt på HM (:

2008-04-02 @ 20:35:14
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback