Bågar !

2008-08-24 ღ 20:52:07
Hej bloggen!

Jag måste berätta något roligt som hände idag. Jag tog ju tåget mot spånga imorse när jag skulle åka till Vällingby och jobba. Så går de på två tjejer som sätter sig vid mig. De sitter och pratar om ett möte de ska på, det är så nervös inför mötet hör jag. Fortsätter och tjuvlyssna=P o så börjar de prata om ett collage som ska skickas in... så efter ett tag var jag bara tvungen, så jag frågade...

"ursäkta, ska ni åka som au pairer?" aa, de ska vi =) svarade dom. Då berättade jag att jag skulle till Franrike om 2 veckor och de berättade att de skulle till USA, vi åratade ltie om förväntningar o allt o sen önskade vi varann lycka till :) Kul ! Man borde våga prata oftare me folk, speciellt vi svenskar som ahr en förmåga att va lite blyga ibland =P
 

Nu blir det en lugn härlig kväll me ostbågar o tv :) o så lite franska såklart! Vad ska in hitt apå en söndagskväll som denna?

KRAAM!

                                                 









                                           

3 Kommentarer
· Madelene

Heej! Jobbar du i vällingby nu eller?

Isf jobbar vi väldigt nära då jag också gör det, eller nere på grimsta.

2008-08-25 @ 13:04:27
URL: http://maadelenes.blogg.se/
· M i m m i s | D e s i g n

Hej! Nu är det ju snart dags för att lägga in din nya design ;) vi får höras av på msn! Kram

2008-08-25 @ 15:01:45
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
· Madelene

jaa, visst är dem, brukar du använda bodys?

aa det var därför ja undra om du kanske hade bytt till vällingby eller något ist.

när åker du?

pusss

2008-08-26 @ 08:08:45
URL: http://maadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback