Dagens middag!

2008-08-21 ღ 20:34:25
Dagens middag blev fiskbullar med potatis och Keso ! - Var jättehungrig efter gymmet, mums vad gott det var!

Kokade några potatisar i en kastrull med vatten till hälften, Lade en burk fiskbullar i en annan kastrull och hade i en sked creme fraiché (lite krämigare och mera sås) MUMS! Tips till alla som gillar sås ;) Sen hade ja en sked keso till maten, gott!

Efter jobbet blev de nästan 2 timmar träning, sköönt ! Kommer verkligen sakna träningen på fokus när jag reser bort =( O alla trevliga människor där sen... Men jag återvänder ;)

Måste säga GRATTIS till Rolf - Göran ! Wow!




I seglingen blev det brons, GRYMT JOBBAT grabbar !!





Nu är det bara GULDET som fattas...friidrotten?




Imorn ska jag träffa min underbara lilla gudson, för att säga hejdå=( Sen ses vi inte på vääääldigt väldigt länge. Så imorn blir det en ehldag med lek, grillning o säkert massa foton :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback