E dom söta eller söta?

2008-08-14 ღ 22:02:13
Vad säger man om de här små skorna?     =O SÖTA eller vad?!

                            





Himla söta, skulle jag lätt kunna köpa och sätt aupp på väggen =), det roliga är att jag har 4 små bebisskor som jag hade på en hylla förut, men nu e dom nere i kartongerna som allt annat. E lite tokig i bebissaker. Jag köpte t.o.m en body förut där det stod "jag sak bli fotbollsproffs när jag blir stor säger pappa" och så ramade jag in den och satte upp på väggen, klockren! Så himla söt, storlek 50 va de :) tihi.


1 Kommentarer
· Maria

sv: tack så jätte mycket. Japp ska kika in ;)

2008-08-14 @ 22:17:23
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback