En bit på vägen...

2008-08-04 ღ 00:24:51
Några som e vakna fortfarande? Nu har jag suttit o letat ett tag, tror jag bokar biljetten imorgon, ska bara ringa o prata med mamma först. Nu ska jag lägga mig o läsa lite franska o sen skriva några rader i min nya fina dagbok :)

Natti !

E glad idag. Känner mig lycklig nu. Har kommit över dig. Du finns där inne, du kommer nog alltid ha en plats. Den första kärleken är stor. Men jag kan se dig utan att känna tårarna och jag kan prata om dig utan att hjärtat ska springa maraton.

En bit på vägen.. :)   PARIS, Here I come !

1 Kommentarer
· Helena

Åh, kul att vara au pair i Frankrike. Kan inte franska men det lär man ju lära sig =P

Hoppas du kommit till nån trevlig och cool familj bara =)

Kram

2008-08-04 @ 00:31:46
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback