Glad i deg.

2008-08-09 ღ 09:54:29
Nu sitter jag på jobbet, ahr precis ätit en munk :) Bra frukost, ja vet =P Idag ska det bli kul att jobba, skajobba med Stina :) Men mest av allt ser jag fram emot kvällen då ja ska träffa mina knoddisar, vi ska ha myskväll när mamma o pappa ska på bröllopsfest :) Lördagsmyyys! Länge sen ja lekte me dom..

Igårkväll fick jag ett sms: "Ja e glad i deg". Behövs inga ord... de talar för sig själv... glädje.

Varje dag här på Name it är speciell nu. Det har alltid varit kul att jobba här men nu tar jag vara på varje dag lite lite extra.. bara några veckro kvar nu.... =(

Puss!

1 Kommentarer
· Angelica

guu vad kul och spännande jag hade också velat åka men jag vet inte om jag hade vågat ett helt år :D haha jag ska på spanska språkresa nu 15 sep. det ska bli kul blir där 5 veckor :D

2008-08-09 @ 14:59:13
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback