God morgon i solskenet!

2008-08-15 ღ 12:35:16
Det är sol utanför fönstret, yeeey ! Hoppas ni haft en skön sömn. (eller vad man säger) ;) Sitter o kollar lite på tennis, Sverige e grymma måste jag säga. Forza Sverige ! Har preicis dammsugit och tvättat. Nu är det duschen som gäller. Jag ska ta mig till biblioteket för att göra en kopia av mina betyg från gymnasiet och sedan skicka in det tillsammans med personbevis till en kvinna som ska översätta dessa till franska(jag måste ha med mig det till Frankrike för att komma in i samhället typ).




Härlig bild !




I eftermiddag ska jag träffa Carina för att gå en lång skogspromenad och sedan blir det nog Body pump pass på fokus :) Vad ska ni hitta på idag? Hur ser dagen ut? :)

Ikväll blir det ett till "dagens middag" .... hmm ( :

ha en bra dag !

Kram!

2 Kommentarer
· Malin

Fick släpa med mig allt möjligt för att kunna öppna engelskt bankkonto så bättre att ha kopior på för många dokument than för få. :P Och väl här så tycker jag att jag får bittra brev från vägverket och folkbokföringen titt som tätt. Tydligen är det lite irriterande och knepigt när svenskar skriver sig utomlands. Hur ska de nu kunna informera mig om nya vägskyltar?!



hahah

2008-08-15 @ 22:08:16
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
· carina

Vaaaa synd att det inte blev någon promenad! framför allt. Med tanke på att det inte blev något regn utan klarnade upp. Hur var pumpen då?

2008-08-15 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback