God morgon världen!

2008-08-14 ღ 08:39:06
God morogn allihop, hoppas ni fått en god sömn inatt. Jag sov alldeles för lite men men, så e de när de e för mycke man vill göra på kvällarna. Nu sitter jag här med en kopp te. Ska jobba idga igen =) . Slutar vid fyra, då ska jag åka till gymmet och träna ett tag, sen blir de nog middag o så massa franskaplugg. Känns väldigt nära nu. 25 dagar kvar. Det känns spännande, men samtidigt lite nervöst såklart. Om två veckor ska jag ha min avskeds"fest" här hemma. En del att planera och fixa innan det.

Idag ska jag ringa ett samtal till en kvinna som förhoppningsvis kan hjälpa mig med översättningen av betyg + personbevis. Det enda jag har kvar att fixa nu innan resan.

Hörs sen, ha en SUPERBRA dag !


Kram Therese

1 Kommentarer
· Linda

Åå tack så jätte mycket! Det är kommentarer som dina som verkligen får en att tycka det är kul att skriva=) Hoppas verkligen att du fortsätter tycka att min blogg är rolig att läsa=)Ska försöka att inte göra dig besviken=)



Vad otroligt roligt att få jobba som au pair! Hur länge ska du göra det?=)

2008-08-14 @ 20:26:15
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback