Nu känns det bra.

2008-08-17 ღ 10:43:04
Ja, igår efter jobbet var jag uppe hos dig. Var jättenervös innan jag plingade på, när jag tog hissen upp. Vet egentligen inte varför, men känslorna finns där. Det var ändå 1,5 månad sedan vi pratade sist. Det var härligt att se dig, säga hejdå. Glad att jag gjorde det. Härligt o se ditt leende. Det känns att man har kommit en bit på vägen, gjorde inte ont. Det var härligt, men inte jobbigt. Känslor finns, men de är inte lika starka, inte på det sättet. Glad att vi kan höras utan problem. Glad att ja lärt känna dig. Du kommer allti va en speciell prick för mig.




Igår blev de jobb med Pia :) Härligt ! Sen träffade jag Amandanino =) åt massa god mat o sen kom Marcus =). de va skoj. Sen träffade jag Emelie en stund, allti lika härligt. Nu blir de några timamrs jobb innan jag åker hem o äter en härlig middag o ser på film me lillebror :)

Hoppas ni haft/har en bra helg!

Kram!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback