Ny design!

2008-08-26 ღ 23:17:24
Nu har jag fått en ny helt grymt fin design. Det har jag MIMMI att tacka för, tack så mycket Mimmi, grymt bra gjort! E jättenöjd, Tack! vad tycker ni andra? :)

Dagen idag har varit jättebra, gick upp tidigt imorse för att fortsätta att inventera imorse med Malin, det första hon gör är att försova sig, haha, men bara en stund så vi hann ju lugnt äta frukost o fixa klart iaf=) . Skönt ! Många strumpor va de att räkna! Sen efter jobbet blev de lite shopping, jympaskor från Puma o så lite fina album som jag ska klistra in Egyptenbilderna i =)=) Nu har jag köpt 2 stora, så de måste räcka =) . Va på stan med Emelie och åt god mat o hade trevligt som vanligt, kommer sakna! Sen efter de träffade jag Manda och åkte i hennes bil till Maxi för att handla massa saker till lördag =) .  åååh va skoj de ska bli, men lite sorgligt oxå.



Idag är det 6 dagar till jag slutar på Name it och 13 dagar till jag åker till Frankrike... och är borta i 1 år.....

1 Kommentarer
· Linda

Super fin!!



2008-08-28 @ 00:09:02
URL: http://phille07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback