Oj vilken kvinna!

2008-08-14 ღ 21:02:54
Wow ! Nu har jag precis ätit, efter ett sjukt bra träningspass på gymmet. Var där nästan 2 timmar idag med, avslutade med ett core-pass med en instruktör jag aldrig haft tidigare, wow! Hon va helt grym, skrek och tog i så ja bara låg där o skrattade, mer sånt ! De e så himla skönt o träna på FOKUS, känns verkligen härligt att vara där, bekvämt, hemtrevligt liksom... Like ! Nu tränar jag bara fram till den 26 augusti, sen har jag fryst kortet ett år eftersom jag ska resa bort.  Men sen ska jag förhoppningsvis tillbax ! Hittat en hel del roliga bloggar idag, fler som jag tänker fortsätta läsa. :):)

Förresten, det där med "Dagens middag" funderar ajg starkt på... här kommer dagens iaf :)

Tagliatelle med Bacon och paprika-chilli creme fraiché och lite grönsaker till det. :) - MUMS!

                     


Vad tycker ni?

4 Kommentarer
· Linda

Oj! Jag hade varit så otrolit nervös kan jag lova!



Enligt mig är det dagens middag som nog är det roligaste. Kanske bara för att jag älskar mat så mkt. Det är så kul att få bra tips som man själv kan testa på hemme. Så snälla fortsätta med det! =D

2008-08-14 @ 21:08:37
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/
· Linda

Jag skulle själv väldigt gärna vet hur man gör också=) Men det är jag, för jag tycker om att laga mat men tycker det är tråkgit när jag inte har ngt nytt att testa^^ Och får man tips på saker som ser goda ut är det alltid kul att kunna gör det själv sen =D



(Du får gärna säga till om det är ngt du skulle vilja att jag skrev om i min blogg eller ngt jag skulle ändra)

2008-08-14 @ 21:25:17
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/
· Anders

Det så sykt godt ut Tehrese, tror du må lære meg og lage mat en gang ;)



gleder meg til neste neste middag

2008-08-14 @ 21:47:03
· Jane

bra att skriva om dagens middag( börjar få ont om idéer nämligen)..haha!...Köttbullar och makaroner är nämligen inte så gott i längden(A)..

2008-08-14 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback