Pirr i magen? inte än...

2008-08-03 ღ 23:48:40
Jag sade upp mig igår från mitt jobb. Lite läskigt. Så nu slutar jag snart på Name it. Känns lite sorgligt faktiskt. Har ju jobbat där med mina härliga tjejer i ungefär 1,5 år. Grym erfarenhet har jag fått. Kommer sakna er :( Å nu får ja inte se Néas bebis heller=( Du får skicka kort ;) De e faktiskt nära nu. Först trodde ja inte riktigt på dehär... har pratat många gångre om de..men de blir ju aldri av så de kändes som de va så denna gång me, men snart har ja bokat flygbiljett o ja har sagt upp mig från jobbet så nu känns det faktiskt som det kommer att hända :) Min familj väntar på mig därnere =).

Har pratat en hel del med dig dom här dagarna... Känner mig glad varje gång :) Hoppas innerligt att vi kommer ses igen nån gång, det tror jag. Som sukker soet, :):) Dä tjekt dä!

Klem !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback